BESTYRELSESMØDE 14/5-2014:
Dagsorden:
1. Valg af ordstyrer
2. Godkendelse af dagsorden
3. Gennemgang/godkendelse af referat fra sidste møde
4. Gennemgang af afdelingerne: Medlemsantal, kontaktpersoner, osv.
5. Synlighed
6. Hallen
7. Jubilæum
8. Møde række
9. Kasserer
10 Eventuelt
Ad pkt. 1: (valg af ordstyrer)
Søren Gammelby
Ad pkt. 2: (Godkendelse af dagsorden):
2 punkter blev tilføjet: møderække, nyt fra kassereren og under evt. klubmodul.
Ad pkt. 3: (Godkendelse af referat fra sidste møde):
Den korte dagorden fra det konstituerende bestyrelsesmøde d. 23/4 blev gennemgået
og opsummeres her:
Bestyrelsesposter vedtages som følgende:
Bestyrelsesformand: Søren Gammelby
Næstformand: Maria Ertmann
Kasserer: Keld Jørgensen
Kassereransvarlig: Rasmus Fog-Larsen
Sekretær: Mette Thurø
Øvrige bestyrelsesmedlemmer: Walther Bak og Trine Grue Werth
Ad pkt 4: (gennemgang af afdelinger MEDLEMSTAL/KONTAKTPERSONER M.M.):
Afdelingerne blev gennemgået og bestyrelsen blev informeret om, at kassereren 1
gang årligt registrerer samtlige medlemmer i CFR-registret.
Bestyrelsen fik en liste med kontaktpersoner fra de forskellige udvalg og det blev
besluttet, at der skal være 1-2 møder årligt med udvalgene, så synligheden bliver
større.
Håndboldafd.: "hvad kan vi hjælpe med her", Søren tager kontakt.
Fodbold U afd.: de 2 hold mangler at blive oprettet i Klubmodul, Keld tager
kontakt.
Klatreafd.: synlighed, bl.a klubmodul, ønsker og tanker for klatreafd., Keld og
Søren tager kontakt.
Herefter blev bestyrelsens medlemmer fordelt som kontaktpersoner for de forskellige
afd:
Søren: Klatring
Trine: Gymnastik
Maria: Petanque
Mette: Zumba
Keld: Tennis, Fodbold U
Rasmus: Håndbold
Walther: Badminton, Fodbold S
Ad pkt 5: (SYNLIGHED):
Hjemmesiden opdateres, Walther udnævnes til hjemmesideansvarlig (sættes på Walthers
profil). Klubbens holdninger skal synliggøres: Alkolhol-, Rygning/stoffer- og
Samværsprincipper.
Afdelingerne skal opfordres til at fortælle om gode resultater under Nyheder på
hjemmesiden. Dette som et punkt på møde med afdelingerne i efteråret.
Fremover ønsker bestyrelsen også, at nyheder sendes til alle medlemmer i en mail.
En Prøvemail skal sendes ud med Info om den nye Hovedbestyrelse. Fordelingen med
kontaktpersoner, se pkt 4, sendes med i denne mail.
Søren tager kontakt til Merete (journalist), som laver pressemeddelelse til
Ugeavisen (Kalundborg Nyt). Der tages billede af hovedbestyrelsen d 26/5 kl 17,30.
Søren laver A3 oversigt over bestyrelsen til at hænge i forhallen.
SYNLIGHED skal fremover være fast punkt på dagordenen.
Ad pkt 6: (HALLEN)
Redskabsrum er under renovation, Rasmus tager sig af dette.
HALLEN skal fremover være fast punkt på dagsordenen.
Ad pkt 7: (JUBILÆUM):
Den 29/3-2018 har TGU 150 års jubilæum. I den forbindelse skal der allerede nu
brainstormes, idebank oprettes, og evt kontakt til andre foreninger.
JUBILÆUM skal fremover være fast punkt på dagsordenen.
Ad pkt 8: (MØDERÆKKE):
Plan for næste møder:
Onsdag d. 27/8 kl 18,45
Onsdag d. 29/10 kl 18,45
Onsdag d. 25/2-2015 kl 18,45
Julefrokost med ægtefæller tirsdag d. 2/12 kl ? (Mette og Maria bestemmer hvor og
hvornår).
Ad pkt 9: (KASSEREREN):
Som bestemt ved konstituerende møde d 23/4 blev Keld Jørgensen ny Kasserer og
Rasmus Fog-Larsen Kassereransvarlig.
ØKONOMI/KASSERER skal fremover være fast punkt på dagordenen.
Ad pkt 10: (EVENTUELT):
Klubmodul blev diskuteret, fordele og ulemper. Keld undersøger om Memberlink er
bedre og billigere, evt også andre systemer.
Referent: Mette Thurø